Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Rebecca - 3 juni 2012 20:02

Ja, igår så var jag och min mamma på väla, sen hade jag fem minuter på mig när vi kom hem att hinna byta om till tenniskläder. Kl.15.00 åkte vi till Lund där jag och två kompisar skulle spela seriematch, men efter att vi varit där i en timme så sa tävlingsledaren att de inte skulle bli någon match bara, lite störigt. Men senare på kvällen så kom Wilma och tillsamans åkte vi till en fest hos en klasskamrat.


Idag så vaknade vi typ kl.10 och då gick vi ut i stallet med pyjamas för att hälsa på lille Bagera( kattungen), men de som har sin häst inackoderad hos oss var där och det blev lite pinsamt. Vid typ tolv tiden åkte vi till väla och handlade vi köpte bland annat saker till lilla Chili(en hundvalp som vi ska få hem till oss på Lördag).


Min helg har varit super 


Hur har din varit? 


Av Rebecca - 3 juni 2012 11:10

Tjenare!

Jag heter wilma, är 13 år på fritiden rider jag islandshästar. Jag e rätt så galen, skäms i princip aldrig för något:) O Ribeck- (Rebecca) är min aldra bästa kompis<3


/ Wilma på http://lightday.bloggplatsen.se/


Gå gärna in på hennes blogg! Den är helt fantastisk!

/Rebecca



Presentation


Här kommer jag att skriva allt mellan himmel och jord!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag ska skriva mer om?
 Mina åsikter
 Mina djur
 Min vardag
 Mig själv
 Mina kompisar

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards